Vanaf 1 januari maakt de WAB het werk voor arbeidsmarktintermediairs nog complexer. Hoe weet u zeker dat uw backoffice voldoet aan de actuele wet- en regelgeving en dat deze optimaal is ingericht voor een zo laag mogelijke kostprijs? Door een abonnement te nemen op Backoffice Support van All About Flex (AAF).
Backoffice Support is een helpdesk voor arbeidsmarktintermediars die graag gebruik maken van de ruime expertise van AAF.
Maar er is meer. Tegen een vaste maandelijkse vergoeding krijgt u alle mogelijke support. De vier pijlers onder Backoffice Support zijn:
- de eerstelijns helpdesk; hier kunt u terecht met alle mogelijke praktische vragen over wet- en regelgeving waar u in uw dagelijks werk tegenaan loopt. Binnen 48 uur krijgt u antwoord van een inhoudelijk deskundige professional van AAF.
- een periodieke voorlichtingsbijeenkomst; kennissessies waarbij uitzendondernemers volledig worden bijgepraat over de actuele wet- en regelgeving en kostprijsontwikkelingen (zoals het seminar ‘Klaar voor volgend jaar’).
- jaarlijks een één-op-één overleg met een consultant waarbij de backoffice specialist van AAF alle mogelijke onderwerpen die spelen in de uitzendorganisatie met het uitzendbureau doorneemt
- 20% korting op andere opleidingen via AAF en adviesopdrachten (altijd advies op maat)
Start het nieuwe jaar met de zekerheid van een goede, optimaal ingerichte backoffice. Neem een abonnement op Backoffice Support van AAF. Voor meer informatie? Stuur een mail aan sales@allaboutflex.nl
Dit is waarom Uitzendbureau De Koger in Zaandam heeft gekozen voor Backoffice Support van AAF.
https://allaboutflex.nl/publicaties/backoffice-support-in-de-praktijk/